- Możliwość wyboru kolumn, formatu danych prezentowanych w kolumnach oraz sortowania danych.
- Możliwość filtrowania danych na listach głównych przy użyciu wielu różnych filtrów.
- Podsumowania wartości w kolumnach list według różnych kryteriów.
- Możliwość wyszukiwania danych przy użyciu różnych kryteriów.
- Możliwość ustawienia synchronizacji automatycznej dla wszystkich serwisów.
- Możliwość synchronizowania danych tylko na wybranym komputerze pracującym w sieci – pobieranie danych nie obciąża wtedy pozostałych komputerów.
- Wszystkie dane i ustawienia programu zapisane są w bazie danych programu.
- Bezpośredni dostęp do bazy danych umożliwia tworzenie dodatków do programu, zestawień w programie Excel itp.
- Rozbudowana pomoc kontekstowa wewnątrz programu (wywoływana przez F1).
- Możliwość zmiany motywu widocznego w górnej części okna programu (minimotyw).
- Wbudowany moduł diagnostyczny pozwalający wykryć i naprawić potencjalne problemy z bazą danych lub konfiguracją programu.
- Duża społeczność użytkowników Sello dostępna na forum programu.
- Czytelne raportowanie problemów synchronizacji wraz z podpowiedziami jak wybrany problem rozwiązać.