- Pobieranie informacji o towarach i ich stanach z systemu sprzedaży do Sello. Możliwość wskazania wybranego magazynu i poziomu cen.
- Tworzenie dokumentów wstępnych dla towarów powiązanych z systemem sprzedaży (zamówienie od klienta z możliwością rezerwacji towarów).
- Możliwość realizacji zamówienia poprzez dokument końcowy (FS – Faktura sprzedaży, PA – Paragon, PAI – Paragon imienny).
- Aktualizacja zamówienia po zmianie listy towarów w transakcji.
- Wprowadzanie klientów do bazy danych Subiekta GT/Subiekta nexo.
- Przestrzeganie uprawnień użytkowników systemu sprzedaży.
- Możliwość dodawania kosztów wysyłki jako pozycji na dokumencie.
- Możliwość dodania notatek na dokumencie według szablonu przy wykorzystaniu tagów Sello.
- Możliwość importowania zamówień z Subiekta GT według wybranych kryteriów i tworzenia z nich transakcji – obsługa zamówień ze sklepów internetowych spiętych z Subiektem.